SDJ Finance Den Ilp EAAHhETA3hu8BOxmpNOGJQKZBFZALkwr1ADZAF26ZAYQEaWGgzCrZBHl4RDs4rNW2g4lZBPp4ALuJIImkBCrTew2F15RAYZBnlfn9gzXuAbN5loJ2FN6QnFpA88dklVzr1HPm7niMI6yyqF6uf5h8y179wfpZBwvaRPstm2UrOmYQz7ZCJZAV36cqOZCfCOh6yLyg6ARPgZDZD

Ondernemer zijn in de sport en zorg sector is fantastisch! Je administratie goed geregeld hebben als ondernemer ook!

Lisanne Luiten van SDJ Finance Den Ilp is zelf opgeleid fysiotherapeute en kent de paden van een zorgadministratie op haar duimpje!

Over SDJ Finance Den Ilp

Als fysiotherapeute kwam ik erachter dat ik het doen van mijn administratie eigenlijk leuker vond dan de rest van mijn vak. Best zonde als je helemaal afgestudeerd bent, maar gelukkig heb ik de mogelijkheid gehad om te switchen! Als ondernemer ben ik begonnen andere zorgverleners als VA te ondersteunen en hier kwamen steeds meer werkzaamheden bij. Nu verzorg ik complete administraties en doe ik de bijbehorende belastingaangiften.

Wie kan ik van dienst zijn?
Ik richt mij met name op ZZP-ers, eenmanszaken en kleine B.V.'s die werkzaam zijn in de sport en de zorg. Denk hierbij aan fysiotherapeuten, yogadocenten, personal trainers, psychologen en ga zo maar verder. De administratie verzorg ik met name in MoneyBird en MoneyMonk. Daarbij heb je de keuze in volledige ontzorging. Je factureert zelf en ik doe de rest voor je. Of ik kijk over je schouder mee, controleer je administratie en zorg dat je bij de belastingdienst alles goed geregeld hebt.

Graag kijk ik met je mee wat er bij jou, je bedrijf en je budget past. Tot snel!

Lisanne Luiten

Dit gaan we doen als wij gaan samenwerken

1. Kennismakingsgesprek

We beginnen met een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek. In dit gesprek willen wij precies weten wie je bent, wat je doet, wat je doelen zijn en hoe jij administratie in wilt delen.

2. Gegevens

Wij sturen jou een offerte. Nadat deze is ondertekend ontvang je een link waarin je alle nodige informatie kan insturen.

3. Onboarding

Achter de schermen gaan wij van alles voor met jou instellen en daarna leggen wij jou uit hoe alles werkt.

4. De eerste verwerkingen

Dan gaan wij voor je aan de slag. Nadat wij een seintje van je hebben ontvangen dat alles is ingestuurd, gaan wij je administratie controleren en/of verwerken. Wij kijken naar waar de pijnpunten in je administratie zitten en verzorgen de BTW-aangiften

5. Half jaar check

In juli kijken we hoe je er cijfermatig voor staat. We kijken wat je winst is, wat er fiscaal te optimaliseren valt en hoeveel geld je moet gaan reserveren voor belastingen.

6. Jaarcijfers met bijbehorende aangiften

In december maken we de planning wanneer we jouw jaarcijfers en belastingaangifte gaan opstellen. Heb je snel je cijfers nodig? Dan is dit het moment om het aan te geven. Wij vragen standaard voor al onze klanten uitstel aan, hier hoef je niet over na te denken.

Plan nu een kennismakingsgesprek

Your information is safe with us